مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-08پزشكي

شاخص سرایت پذیری کرونا در همدان به زیر یک درصد رسیده است


معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان با اعلام اینکه شاخص سرایت پذیری کرونا در استان به زیر یک درصد رسیده است، گفت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان همدان 79 درصد است.

- ایسنا/همدان معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان با اعلام اینکه شاخص سرایت پذیری کرونا در استان به زیر یک درصد رسیده است، گفت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان همدان 79 درصد است.

دکتر کرمی شنبه 18 اردیبهشت ماه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونای همدان، با اشاره به اینکه شهرستان های اسدآباد و بهار در وضعیت قرمز و دیگر شهرهای استان در وضعیت نارنجی قرار دارند، اظهار کرد: تا دیروز، بیش از 27 هزار دُز واکسن در استان تزریق شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مقابله با کرونای همدان، وی با بیان اینکه 10 نفر از هم استانی هایمان طی 24 ساعت گذشته به علت ابتلا به کرونا فوت شدند، پیش بینی کرد که تعداد فوتی ها در استان تا دو هفته آینده بین 10 تا 15 نفر باشند.

کرمی با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته 115 نفر تست مثبت و 300 مورد بیمار سرپایی به خاطر کرونا به بیمارستان رجوع کرده اند، افزود: در 24 ساعت گذشته بیش از 185 مورد کرونایی در بیمارستان های استان بستری شده اند البته طی دو هفته اخیر روند بستری های کرونایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص سرایت پذیری کرونا در همدان به زیر یک درصد رسیده است

شاخص سرایت پذیری کرونا در همدان به زیر یک درصد رسیده است