مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-08پزشكي

واکسیناسیون بیماران صعب العلاج در البرز/جاماندگان به مرکز بهداشت مراجعه کنند


مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی درمانی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: واکسیناسیون بیماران خاص و صعب العلاج از ماه پیش آغاز شده است و در مراحل پایانی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، کوروش سلیمی، مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی درمانی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز، پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه که به مناسبت روز جهانی بیماری های خاص و صعب العلاج در بستر مجازی صورت گرفت، گفت: بیماران خاص تحت حمایت دانشگاه علوم پزشکی قرار دارند.

مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی درمانی معاونت درمانرایگان در اختیار این بیماران قرار خواهد گرفت و داروهای خارجی نیز با قیمت ارزان تر میان آن ها توزیع خواهد شد.

راه اندازی مرکز دولتی اشعه درمانی در البرز مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی درمانی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز خبر داد که سه بیمارستان در استان البرز آماده ارائه خدمات به بیماران سرطانی است و شیمی درمانی در آن مراکز فعال خواهد بود؛ راه اندازی یک مرکز دولتی اشعه درمانی نیز در دستوکار قرار گرفته است.

وی در پاسخ به اینکه وضعیت تزریق واکسنکرونا به بیماران خاص و صعب العلاج استان چطور بوده، گفت: تزریق واکسن به این افراد از یک ماه پیش آغاز شده و تا کنون بیماران هموفیلی، تالاسمی و کلیوی استان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون بیماران صعب العلاج در البرز/جاماندگان به مرکز بهداشت مراجعه کنند

واکسیناسیون بیماران صعب العلاج در البرز/جاماندگان به مرکز بهداشت مراجعه کنند