مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-08دانش

تولید 150 محصول دانش بنیان در سرای نوآوری گیاهان دارویی استان اصفهان


مدیر مرکز رشد فناوری فرآورده های تخصصی گیاهان دارویی استان اصفهان از فعالیت بیش از 55 هسته و شرکت فناور با تولید بیش از 150 محصول فناور و دانش بنیان در این مرکز خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیر مرکز رشد فناوری فرآورده های تخصصی گیاهان دارویی استان اصفهان از فعالیت بیش از 55 هسته و شرکت فناور با تولید بیش از 150 محصول فناور و دانش بنیان در این مرکز خبر داد.

کامران صفوی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به کسب رتبه سرای نوآوری گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) در هشتمین جشنواره فرهیختگان، اظهار کرد: سرای نوآوری گیاهان دارویی استان اصفهان در سال 1398 با مجوز معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، به ادبیات کارآفرینی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی اضافه شد.

وی هدف این مرکز را تقویت و توسعه فعالیت ها و تحقیقات دانش بنیان و فناور اعلام کرد و گفت: این مرکز شامل بخش های تجاری سازی در قالب پارک های فناوری، مرکز رشد و فناوری، شتاب دهنده های تخصصی و مدارس عالی مهارتی است.

مدیر مراکز رشد استان اصفهان با تاکید براینکه سرای نوآوری گیاهان دارویی استان اصفهان یکی از نخستین مراکز این حوزه در کشور است، تصریح کرد: در این مرکز اهدافی مانند حمایت از تیم های فناوری در جهت راه اندازی کسب و کار و جذب سرمایه برای توسعه فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 150 محصول دانش بنیان در سرای نوآوری گیاهان دارویی استان اصفهان

تولید 150 محصول دانش بنیان در سرای نوآوری گیاهان دارویی استان اصفهان