مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-08سياسي

آموزش روزانه نکات تفسیری قرآن کریم به چهار هزار دختر نوجوان


به همت آستان مقدس حضرت معصومه(س) همزمان با روزهای ماه مبارک رمضان نکات تفسیری اجزا قرآن کریم در قالب مجموعه «به افق نور» به دختران نوجوان آموزش داده می شود.

- به همت آستان مقدس حضرت معصومه(س) همزمان با روزهای ماه مبارک رمضان نکات تفسیری اجزا قرآن کریم در قالب مجموعه به افق نور به دختران نوجوان آموزش داده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کشور در قالب مجموعه به افق نور به صورت روزانه نکات تفسیری قرآن کریم را به دختران نوجوان به صورت کوتاه و خلاصه در قالب متن های راهبردی آموزش می دهد.

دختران نوجوان برای شرکت در برنامه های رمضانی کانال معصومانه می توانند به آدرس این کانال masumaneh@ مراجعه کرده و از برنامه ها و خدمات فرهنگی بهره مند شوند.

هر روز با توجه به تلاوت و ترتیل خوانی روزانه مهم ترین نکات و پیام های قرآنی اجزای قرآن کریم برای دختران نوجوان در کانال بارگذاری می شود.

همچنین تلاوت روزانه اجزای قرآن کریم در قالب تجوید و ترتیل نیز به صورت روزانه در کانال قرار داده می شود و دختران نوجوان می توانند همزمان با مطالعه نکات تفسیری، تلاوت روزانه قرآن کریم را نیز از طریق کانال معصومانه دنبال کنند و در مسابقات قرآنی که با توجه به محتوای روزانه کانال معصومانه برگزار می شود نیز شرکت کرده و از هدایای متبرکی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش روزانه نکات تفسیری قرآن کریم به چهار هزار دختر نوجوان

آموزش روزانه نکات تفسیری قرآن کریم به چهار هزار دختر نوجوان