مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-08دانش

دوره آموزش نرم افزار رویت برگزار می شود


انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه تهران و اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی مهندسی عمران ایران، - انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه تهران و اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی مهندسی عمران ایران، دوره آموزش نرم افزار رویت را برگزار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، نرم افزار رویت (Autodesk Revit) یک نرم افزار مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) برای معماران، مهندسان ساختمانی، مهندسان فنی، برق کاری و لوله کشی، طراحان و پیمانکاران است.

این نرم افزار به کاربر اجازه می دهد یک ساختمان و قسمت های مختلف آن را به صورت سه بعدی طراحی، مدل را با عناصر نقشه کشی دو بعدی علامت گذاری کرده و از پایگاه داده ساختمان به اطلاعات ساختمان دسترسی پیدا کند.

نرم افزار رویت قابلیت 4 D BIM را دارد و دارای ابزارهایی برای برنامه ریزی و پیگیری مراحل مختلف چرخه زندگی آن است، از ایده سازی گرفته تا ساخت و در نهایت تخریب را شامل می شود.

این دوره با تدریس فرشاد نوروزی از 23 اردیبهشت ماه 1400 پنجشنبه و جمعه ساعت 18 الی 20 به مدت شش هفته برگزار می شود علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به لینک https://evnd.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزش نرم افزار رویت برگزار می شود

دوره آموزش نرم افزار رویت برگزار می شود