مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-08حوادث

کلاهبرداری به بهانه کار پاره وقت برای ترجمه


رییس پلیس فتا استان از کشف یک فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری در فضای مجازی خبر داد و گفت: اشتغال به صورت مجازی از سوژه های داغ برای کلاهبرداری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احسان بهمنی اظهار داشت: خانمی با مراجعه به پلیس فتا مدعی شد برای فعالیت مجازی مقداری وجه نقد واریز کردم اما شخص مربوطه دیگر پاسخگو نیست، بر همین اساس مراتب برای پیگیری در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی بیان داشت: مطابق مستندات اخذ شده، شاکیه با مراجعه به وب سایت دیوار و مشاهده آگهی استخدام پاره وقت ترجمه متون انگلیسی، به کانال تلگرام شرکت صوری هدایت می شود و ضمن پرکردن فرم ثبت نام و ارسال مدارک هویتی،مبلغی را پرداخت می کند،اما عاقبت متوجه می شود آگهی جعلی بوده و پشتیبانی کانال تلگرام دیگر پاسخگو نیست.

  رییس پلیس فتا هرمزگان افزود: طی استعلامات و مسدودسازیعنوان داشت: افزایش استقبال شهروندان از مشاغل مجازی به سبک دورکاری، سوژه ای مناسب برای مجرمان سایبری برای کلاهبرداری شده است، بنابراین ضروری است شهروندان قبل از واریز وجه، نسبت به اعتبار و صحت آگهی های استخدام اطمینان حاصل کنند و همچنین اگر جرم سایبری اتفاق افتاد حتماً اقدام به شکایت کنند تا کارشناسان پلیس فتا از ادامه فعالیت این افراد کلاهبردار جلوگیری و آنها را تحویل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری به بهانه کار پاره وقت برای ترجمه

کلاهبرداری به بهانه کار پاره وقت برای ترجمه