مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-08پزشكي

مردم از زدن واکسن کرونا ترس نداشته باشند


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تاکید داریم مردم از واکسن زدن ترسی نداشته باشند.

واکسیناسیون سالمندان مهم است زیرا جمعیت در معرض خطر هستند و در صورت ابتلا، - ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تاکید داریم مردم از واکسن زدن ترسی نداشته باشند.

واکسیناسیون سالمندان مهم است زیرا جمعیت در معرض خطر هستند و در صورت ابتلا، خطر مرگ و میر و مسائل دیگر در این افراد بیشتر است و به همین دلیل این افراد در اولویت انتخاب شده اند و باید تشویق به تزریق واکسن بشوند.

دکتر حمیدرضا رشیدی نژاد پیش از ظهر امروز 18 اردیبهشت ماه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: روند نزولی ابتلا به کرونا در کل استان کرمان دارد طی می شود و امیدواریم این روند کاهشی به قوت خود باقی بماند و در صورت ادامه این روند، هفته خوبی خواهیم داشت و تعداد بیماران بستری کاهش می یابد.

وی با اشاره به اینکه روند مراجعه مبتلایان سرپایی از هفته گذشته به وضوح کاهش داشته، افزود: این انتظار را داشتیم آمار بستری های کرنایی هم کاهش یابد و 10 درصد روند بستری ها کاهش داشته است.

رشیدی نژاد با اشاره به اینکه فاز دوم واکسیناسیون کرونا (افراد بالای 80 سال) آغاز شده و ادامه دارد، بیان کرد: تاکید داریم مردم از واکسن زدن ترسی نداشته باشند؛ ما در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان 18


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از زدن واکسن کرونا ترس نداشته باشند

مردم از زدن واکسن کرونا ترس نداشته باشند