مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-08اقتصادي

راه اندازی مرکز واکسیناسیون در خودرو در بوستان سرخه حصار


شهردار منطقه 13 تهران از راه اندازی مرکز واکسیناسیون در خودرو برای اولین بار در بوستان جنگلی سرخه حصار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، مجتبی شکری، شهردار و رییسستاد مدیریت بحران منطقه 13 تهران درباره آغاز واکسیناسیون در شهر تهران و اهمیت رعایت دستور العمل های بهداشتی گفت: شهرداری منطقه 13 با همکاری مرکز بهداشت شرق طرح نوینی مبنی بر راه اندازی مرکز واکسیناسیون کووید 19 در خودرو را برای رفاه حال شهروندان و افزایش سرعت تزریق واکسن در کمترین زمان ممکن را به اجرا گذاشت.

به گفته وی این اقدام نوین در راستای شعار شهردار تهران تهران، شهری برای همه ، فردا، یکشنبه با حضور مسئولان شهری و جمعی از مدیران حوزه بهداشت و درمان برای رفاه حال شهروندان در بوستان جنگلی سرخه حصار افتتاح و بازگشایی می شود.

شهردار منطقه 13 اضافه کرد: با توجه به اینکه در روزهای شیوع ویروس کرونا، ورود به داخل این بوستان برای عموم شهروندان ممنوع است، بر این اساس، از این فرصت در مقابل تهدیداتی که این ویروس منحوس برای مردم به وجود آورده به عنوان یک نقطه قوت استفاده و بهره برداری بهینه صورت گیرد.

به گفته وی در این اقدام، افراد واجد شرایط دریافت واکسن که بر اساس اعلام وزارت بهداشت شامل گروه سنی اعلامی با حضور در درب اول بوستان جنگلی سرخه حصار به سمت محل ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز واکسیناسیون در خودرو در بوستان سرخه حصار

راه اندازی مرکز واکسیناسیون در خودرو در بوستان سرخه حصار