مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-08اقتصادي

توسعه مشاغل خانگی در گرو اتصال بدون واسطه به بازار


یک پیشران طرح توسعه مشاغل خانگی که در حوزه گیاهان دارویی در شهرستان خمین فعالیت می کند، گفت: توسعه مشاغل خانگی در گرو تقویت مهاروت محوری و اتصال بدون واسطه به بازار فروش است و جهاددانشگاهی در حوزه آموزش و مهارت و نیز بازاریابی و ثبت سفارش می تواند نقش آفرین باشد.

- ایسنا/مرکزی یک پیشران طرح توسعه مشاغل خانگی که در حوزه گیاهان دارویی در شهرستان خمین فعالیت می کند، گفت: توسعه مشاغل خانگی در گرو تقویت مهاروت محوری و اتصال بدون واسطه به بازار فروش است و جهاددانشگاهی در حوزه آموزش و مهارت و نیز بازاریابی و ثبت سفارش می تواند نقش آفرین باشد.

بهزاد شمس علی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نحوه فعالیت خود اظهار کرد: در حوزه فرآوری گیاهان دارویی از روش تقطیر گلاب، نعنا و عرقیات گیاهی با مجوزهای قانونی سازمان غذا و دارو در حال فعالیت هستیم و در این عرصه برای چهار نفر به صورت مستقیم در حوزه تولید، سه نفر در حوزه فروش و یک نفر در حوزه حمل و نقل، فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه در این کارگاه سالانه 50 هزار لیتر گلاب و انواع عرقیات گیاهی تولید و به عطاری ها و هایپرمارکت های سطح شهر اراک و تهران عرضه می شود، به درآمدزایی در این نوع فعالیت تولیدی اشاره کرد و گفت: با توجه به نوسانات بازار و حجم نقدینگی کم، در شرایط فعلی با بازار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مشاغل خانگی در گرو اتصال بدون واسطه به بازار

توسعه مشاغل خانگی در گرو اتصال بدون واسطه به بازار