مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-08دانش

نسبت به تنزل دانشگاه سلمان فارسی کازرون بی تفاوت نخواهیم ماند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از تشکل های دانشجویی دانشگاه های کازرون در بیانیه ای خطاب به مسئولین وزارت علوم و مسئولان شهرستان؛ - جمعی از تشکل های دانشجویی دانشگاه های کازرون در بیانیه ای خطاب به مسئولان وزارت علوم و شهرستان؛ خواستار رسیدگی به وضعیت بلاتکلیف دانشکده علوم پایه دانشگاه سلمان فارسی کازرون شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از تشکل های دانشجویی دانشگاه های کازرون در بیانیه ای خطاب به مسئولین وزارت علوم و مسئولان شهرستان؛ خواستار رسیدگی به وضعیت بلاتکلیف دانشکده علوم پایه دانشگاه سلمان فارسی کازرون شدند.

متن بیانیه بدین شرح است:طرح آمایش آموزش عالی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در سرتاسر کشور، و به ویژه در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در این روز ها ابلاغ شده و رسما کلید خورده است.

طرحی، که هرچند زیربنا و کلیت آن منطقی و پذیرفته است، اما مشروط به طراحی نظام مند از مجموع نظرات و دیدگاه های ذینفعان متعدد ملی و منطقه ای و نیز اجرای صحیح آن که قطعاً حائز برکات و مواهب برای کشور و مناطق هدف خواهد بود.

در این میان، پس از مدت ها کش و قوس، و بعضا پنهان کاری ها و تکذیب های مسئولان وزارتی نهایتا به دانشگاه ها ابلاغ و اعلام شد، که متاسفانه بدون هیچ دلیل منطقی و علمی، ترکش این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبت به تنزل دانشگاه سلمان فارسی کازرون بی تفاوت نخواهیم ماند

نسبت به تنزل دانشگاه سلمان فارسی کازرون بی تفاوت نخواهیم ماند