مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-08سياسي

روحانی: در حال عبور از پیک چهارم کرونا هستیم


گرچه در برخی استان ها افت و خیزهایی را مشاهده می کنیم اما در همه آنها به روند عبور از پیک موج چهارم کرونا رسیده ایم و در این دوره تعداد مبتلایان بیشتر بود اما فوتی های آن با موج سوم کرونا برابر بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز شنبه در نشست ستاد ملی مقابله با کرونا درباره اهمیت شب های قدر، گفت: به رغم اهمیت فوق العاده شب های قدر که یک شب آن طبق فرموده قرآن کریم از هزار شب بالاتر است.

همه علاقه داشتند در مجالس و محافل شبهای قدر شرکت کنند اما عده ای احتیاط کردند و با رعایت پروتکل ها در منازل خود ماندند و از طریق صدا و سیما یا سایر رسانه های جمعی از فیوضات این شب ها بهره مند شدند امیدوارم خداوند از همه قبول کند و ما هم از آنها قدردانی می کنیم چون اصول بهداشتی را رعایت کردند.

رییس جمهوری با بیان اینکه هفته های گذشته با موج چهارم کرونا مواجه شده ایم، گفت: این خیز در نمودارها هم به خوبی مشخص است که بسیار بلند و بیش از سه خیز قبلی بوده است.

نوع ویروس انگلیسی متاسفانه موتاسیون یافته و بسیار خطرناک است.

اگرچه طبق گزارش ها در استان ها نیز افت و خیزهای مشاهده می کنیم اما عمدتاً می توانیم بگوییم در همه استان ها به پیک رسیده ایم و طی کردن این پیک به سیر نزولی شروع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: در حال عبور از پیک چهارم کرونا هستیم

روحانی: در حال عبور از پیک چهارم کرونا هستیم