مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-08سياسي

جهادگران بسیجی همدان در خط مقدم محرومیت زدایی و اشتغال زایی


همدان_مجمع جهادگران بسیجی استان همدان در بیانیه به مناسبت هفته بسیج سازندگی تاکید کرد که جهادگران بسیجی در خط مقدم محرومیت زدایی،خدمات رسانی و اشتغال زایی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر 17 اردیبهشت سال 79، مجمع جهادگران بسیج استان همدان در بیانیه ای بر ادامه خدمت رسانی بر اقشار مختلف مردم تاکید کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم بیست و یک سال از فرمان تاریخی و مدبرانه اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران اسلامی است باور داریم که رفع محرومیت تنها با اتکا به خدای متعال و با تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان پذیر خواهد بود.

در همین راستا گروه های جهادی بسیج استان همدان با همت انقلابی و اخلاص مجاهدانه برای لبیک به فرامین امامین انقلاب اسلامی و رفع مشکلات مردم وارد میدان شده و بهترین ارزش های انسانی را متعلق به خود کرده اند.

امروز جهادگران بسیجی استان با الگوگیری از روحیه جهادی شهدا و رزمندگان بسیجی دوران هشت سال دفاع مقدس و با اخلاص و تلاش خستگی ناپذیر، در خط مقدم محرومیت زدایی، خدمات رسانی و اشتغال زایی هستند و بعد از پیام امید بخش و شورآفرین رهبر جهادی انقلاب حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) به گروه های جهادی و بسیج سازندگی در سال 98، شاهد خلق حماسه های جهادی عظیم و انقلابی با پشتوانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران بسیجی همدان در خط مقدم محرومیت زدایی و اشتغال زایی

جهادگران بسیجی همدان در خط مقدم محرومیت زدایی و اشتغال زایی