مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-08اقتصادي

بهره مندی 3 هزار و 49 روستای سیستان وبلوچستان از نعمت آب آشامیدنی


مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: سه هزار و 49 روستای استان به شبکه آب متصل شدند.

- به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، علیرضا قاسمی اظهار داشت: از 5 هزار و 594 روستای استان، سه هزار و 49 روستا با جمعیت یک میلیون و 159 هزار و 78 نفر به شبکه آب متصل شده و 2 هزار و 545 روستا با جمعیت 256 هزار و 950 نفر از این نعمت محروم هستند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اعتبارات ابلاغ شده هر ساله هدف گذاری لازم به منظور تسریع در آبرسانی انجام و سعی می شود در هر شرایطی طبق برنامه ریزی و با قدرت به تعهدات خود عمل کنیم افزود: خوشبختانه در سالی که گذشت توانستیم با کم ترین تخصیص اعتبار و همت مضاعف به آنچه که قول داده بودیم وفا کنیم و 307 روستا در یک سال گذشته وارد مدار شدند و شاخص بهره مندی از آب آشامیدنی روستاها به جهش چهاردرصدی روبرو شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان وبلوچستان با بیان اینکه 30 روستا با جمعیت 6 هزار و 500 نفر در سال جدید وارد مدار شد تصریح کرد: تا پایان بهار امسال 50 روستای دیگر نیز به شبکه آب متصل می شوند و شاخص بهره مندی روستاها از آب یک درصد دیگر افزایش پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه آب حیاتی ترین نیاز مردم و اساسی ترین دغدغه ما به عنوان خادمان است، خاطرنشان کرد: زمان را به عنوان با ارزش ترین سرمایه زندگی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 3 هزار و 49 روستای سیستان وبلوچستان از نعمت آب آشامیدنی

بهره مندی 3 هزار و 49 روستای سیستان وبلوچستان از نعمت آب آشامیدنی