مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-08سياسي

رمز ارزها زیر ذره بین کمیسیون اقتصادی مجلس


عضو «کمیسیون اقتصادی» مجلس با بیان اینکه باید قوانین درستی در زمینه فعالیت رمز ارزها در کشور داشته باشیم، گفت: باید پدیده رمز ارزها را به عنوان یک واقعیت مسلم اقتصادی در حوزه ارزی و پولی آن هم از منظر قانونی، - غلامرضا مرحبا در گفت وگو با میزان، با بیان اینکه کمیسیون اقتصادی مجلس در حال مطالعه بر روی رمز ارز ها است، گفت: رمز ارز ها واقعیاتی هستند که جای خود را در اقتصاد دنیا باز کرده اند.

وی با بیان اینکه ما نباید پدیده رمز ارز ها را کنار بگذاریم، بیان داشت: نباید با مبحث رمز ارز ها مقابله و مبارزه کنیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه نباید با پدیده رمز ارز ها منفعلانه و بدون برنامه با آن روبرو شویم، اظهار داشت: از این رو باید پدیده رمز ارز ها را به عنوان یک واقعیت مسلم اقتصادی در حوزه ارزی و پولی آنهم از منظر قانونی، سخت افزاری و نرم افزاری بپذیریم.

مرحبا با بیان اینکه باید افرادی را برای آموزش این پدیده به جامع به خدمت بگیریم، تاکید کرد: باید افرادی را در زمینه رمز ارز ها آموزش بدهیم و به اندازه کافی کارشناس آموزش دیده داشته باشیم تا به وقت و در جای خودش به اقتصاد کمک کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اگر با رمز ارز ها موافق نباشیم این پدیده خود را به ما تحمیل کرده و ما نهایتاً فرصت ها را از دست خواهیم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز ارزها زیر ذره بین کمیسیون اقتصادی مجلس

رمز ارزها زیر ذره بین کمیسیون اقتصادی مجلس