مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-05-08سياسي

وعده ارائه اینترنت به 11 روستای اندیکا محقق نشد


دهیار روستای مؤمن آباد شهرستان اندیکا از محقق نشدن وعده مسئولان برای ارائه اینترنت به 11 روستا با جمعیت چهار هزار نفری تحت پوشش خبر داد.

- کاظم رضایی صالح بابری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سایت مخابراتی روستای مؤمن آباد اندیکا در سال 1397 راه اندازی شد و این سایت، 11 روستا و جمعیتی بالغ بر چهار هزار نفر را تحت پوشش آنتن دهی قرار داده است اما از سال 1397 تاکنون، دهیاری و شورای اسلامی روستاهای منطقه برای اتصال اینترنت پیگیر حل مشکل بوده اند ولی به نتیجه نرسیدند.

وی افزود: روستاهای مؤمن آباد، طالپا، خسرو، فرزاد کهزاد، زیر تنگ آب زر، نبی الله، عالیپیر، الله رحیم، عالی آباد، دره دان، نیزار، شیرکش، شیرین آب، کول سرخ و همچنین چهار مدرسه دبیرستان دوره اول، سه مدرسه دبیرستان دوره دوم، 11 مدرسه مقطع ابتدایی و سه خانه بهداشت از نعمت اینترنت (آن هم در این دوره که بیشتر آموزش ها بر بستر الکترونیکی و اینترنتی انجام می شود) بی بهره مانده اند.

دهیار روستای مؤمن آباد اندیکا تصریح کرد: با توجه به موقعیت ارتباطی روستاها که در جاده اصلی محور مسجدسلیمان به شهرکرد قرار دارند، روزانه مسافران زیادی از این منطقه عبور و در روزهای تعطیل و ایام نوروز گردشگران بسیاری از مناطق مختلف کشور به این منطقه سفر می کنند اما اینترنت در این منطقه وجود ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده ارائه اینترنت به 11 روستای اندیکا محقق نشد

وعده ارائه اینترنت به 11 روستای اندیکا محقق نشد