مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-08اقتصادي

نفت در برابر اکسیژن!


وزیر نفت هند روز جمعه از عربستان سعودی و سایر تولیدکنندگان نفت خاورمیانه برای تامین اکسیژن پزشکی مایع (LMO) برای کمک به این کشور در مبارزه با بحران کووید 19 تشکر کرد.

- وزیر نفت هند روز جمعه از عربستان سعودی و سایر تولیدکنندگان نفت خاورمیانه برای تامین اکسیژن پزشکی مایع (LMO) برای کمک به این کشور در مبارزه با بحران کووید 19 تشکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دارمندرا پرادهان در یک رشته توییت از پیشنهاد عربستان سعودی، امارات متحده عربی و قطر برای تامین کانتینرهایی در شش ماه آینده و تضمین تامین تجاری مستمر LMO برای هند استقبال کرد.

توییتهای پرادهان یک روز پس از این منتشر شد که پالایشگاههای نفت دولتی هند پس از این که عربستان سعودی قیمت فروش نفت برای بارگیری در ژوئن را کاهش داد، حجم خرید معمول خود را به این کشور سفارش دادند.

پالایشگاههای دولتی هند 15 میلیون بشکه نفت سعودی را در یک ماه از شرکت آرامکوی سعودی خریداری می کنند.

هند که سومین واردکننده و مصرف کننده بزرگ نفت جهان است، بیش از 80 درصد از نیازهای نفتی خود را با واردات تامین می کند و وابستگی بالایی به نفت خاورمیانه دارد.

عربستان سعودی در شرایطی که موج دوم شیوع کووید 19 تقاضای هند برای انرژی را فلج کرده است، قیمت فروش نفت برای تحویل در ژوئن به آسیا را بین 10 تا 30 سنت در هر بشکه کاهش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت در برابر اکسیژن!

نفت در برابر اکسیژن!