مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-08سياسي

«شب رو تنها» قصه مردمان سخت کوش ایران زمین در دل جاده هاست


نویسنده کتاب «شب رو تنها» در خصوص محتوای این کتاب گفت:«شب روتنها» قصه مردمانی است که در دل شب و روز، در گرما و سرما، دل کوه و دره و کویر را در می نوردند و پیش می تازند تا مایحتاج و نیازهای مردم را در صلح و آرامش، - احمد لاجوردی در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به نقش هنرمندان، نویسندگان واصحاب رسانه در توسعه فرهنگ عمومی جامعه اظهار کرد: متأسفانه برخی افراد در حوزه های مختلف رسانه ای، فرهنگی و اجتماعی با کج فهمی و قضاوت عجولانه پرداختن به دغدغه اقشار مختلف جامعه را اقدامی کم تأثیر(از نظر رسانه ای) می دانند و آن طور که باید انجام وظیفه نمی کنند.

وی افزود: هر کدام از اقشار جامعه دارای دغدغه هایی هستند که به نظر می رسد تاکنون آن طور که باید در بیان مسئله و شفاف سازی دغدغه های برخی از صنوف نظیر رانندگان عدالت اجرا نشده است.

نویسنده اثر مکتوب شب رو تنها ، این کتاب را بیان دغدغه های قشر راننده دانست و گفت: سعی کردم در این کتاب نه تنها به بیان بخشی از خاطرات آموزنده این قشر زحمتکش بپردازم بلکه مخاطبین را با جامعه ای ناآشنا در همین نزدیکی آشنا کنم.

لاجوردی در ادامه با بیان این که شغل یک ممر درآمد است و هرکس با توجه به مسیر زندگی و تلاش خود در نهایت کاری را آغاز می کند، تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که این انسانها هستند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شب رو تنها» قصه مردمان سخت کوش ایران زمین در دل جاده هاست

«شب رو تنها» قصه مردمان سخت کوش ایران زمین در دل جاده هاست