مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-08ورزشي

ثبات و کشش بیشتر توپ جدید فوتبال لیگ برتر انگلستان تایید شد


محققان دانشگاه تسوکوبا ژاپن، توپ جدید فوتبال لیگ برتر انگلستان را با نمونه های قبلی در آزمایش های تونل باد مقایسه کردند و دریافتند توپ جدید افزایش کشش و ثبات بیشتری دارد که شاید منجر به درک بهتر آیرودینامیک در ورزش شود.

- ایسنا/خراسان رضوی محققان دانشگاه تسوکوبا ژاپن، توپ جدید فوتبال لیگ برتر انگلستان را با نمونه های قبلی در آزمایش های تونل باد مقایسه کردند و دریافتند توپ جدید افزایش کشش و ثبات بیشتری دارد که شاید منجر به درک بهتر آیرودینامیک در ورزش شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورکالرت، دانشمندان دانشکده بهداشت و علوم ورزشی دانشگاه تسوکوبا با استفاده از آزمایش های آیرودینامیک ویژگی های پرواز یک توپ فوتبال چهار تکه ای جدید را که امسال توسط لیگ برتر انگلیس تصویب شده است، مورد بررسی قرار دادند.

آنان بر اساس داده های پرتاب و تونل باد، نیروهای کشش و جانبی را محاسبه کردند و دریافتند که توپ جدید از نظر پایداری نسبت به نمونه های قبلی بسیار پایدار است، اما ممکن است تا آن حد پرواز نکند.

این کار ممکن است به بهبود طراحی تجهیزات ورزشی آینده کمک کند.

بازیکنان ورزشی می دانند که میلیون ها دلار حقوق و معاملات حمایتی پنهانی می تواند در هر مسابقه در معرض خطر باشد و اغلب از ویژگی های آیرودینامیکی توپ شکایت دارند، زیرا یک حرکت تصادفی در پرواز می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبات و کشش بیشتر توپ جدید فوتبال لیگ برتر انگلستان تایید شد

ثبات و کشش بیشتر توپ جدید فوتبال لیگ برتر انگلستان تایید شد