مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 04:102021-05-08اقتصادي

کاهش مصرف مواد شیمیایی خطرناک در صنایع با نانوپوشش های سبز


یکی از شرکت های فناور نانو پوشش های دوستدار محیط زیست برای صنایع عرضه کرده و این پوشش جایگزین پوشش های رایج شده و توانسته استفاده از مواد شیمیایی خطرناک را در صنایع به حداقل ممکن برساند.

- یکی از شرکت های فناور نانو پوشش های دوستدار محیط زیست برای صنایع عرضه کرده و این پوشش جایگزین پوشش های رایج شده و توانسته استفاده از مواد شیمیایی خطرناک را در صنایع به حداقل ممکن برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از شرکت های فناور طی سال های اخیر با عرضه نانوپوشش تبدیلی زیرکونیومی خود به بازار کمک شایانی به حفظ محیط زیست کرده است؛ چرا که این نانوپوشش جایگزین پوشش های رایج در شرکت های ایرانی شده و میزان استفاده از مواد شیمیایی خطرناک را در تولید محصولاتی نظیر ماشین لباس شویی، یخچال، رادیاتور، بخاری، کولر و پکیج به حداقل میزان ممکن رسانده است.

پوشش های محافظتی که معمولا روی سطح فلزات استفاده می شود، نیازمند ترکیباتی است که برای محیط زیست خطرناک بوده و می تواند آسیب های زیادی به افراد در محیط کار و همچنین محیط زیست وارد کند.

فرهنگ آزاد، مدیر مهندسی این شرکت با اشاره به عرضه پوشش های تبدیلی نانوسرامیکی مبتنی بر زیرکونیوم، گفت: این نانو پوشش برای چسبندگی رنگ و افزایش مقاومت فلز پایه، بهترین کاربرد را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مصرف مواد شیمیایی خطرناک در صنایع با نانوپوشش های سبز

کاهش مصرف مواد شیمیایی خطرناک در صنایع با نانوپوشش های سبز