مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-08سياسي

آمادگی برای یک آزمون فراملی ...


42 سال از عمر انقلاب اسلامی ایران می گذرد؛ در تمامی این سال ها دشمنان و منافقان داخلی و خارجی از راهبردهای جنگ سخت و نرم، توطئه ها، تحریم ها و .

- ایسنا/همدان 42 سال از عمر انقلاب اسلامی ایران می گذرد؛ در تمامی این سال ها دشمنان و منافقان داخلی و خارجی از راهبردهای جنگ سخت و نرم، توطئه ها، تحریم ها و .

برای ضربه زدن به بدنه نظام و انقلاب بهره بردند.

از سال 57 که جنگ های داخلی ایجاد شده توسط منافقان و خرابکاران شکست خورد تا هشت سال جنگ تحمیلی و شکست دشمنان در مقابل رهبری مدبرانه امام راحل(ره) و جانقشانی رزمندگان و بعد از آن غائله سال 88 که عده ای با نفوذ و به بهانه تقلب در انتخابات قصد براندازی نظام را داشتند، تا موضوع تحریم های چندین ساله آمریکا و هم پیمانانش و مسئله برجام و .

همگی با عنایت خدا، رهبری داهیانه، دلسوزانه و عالمانه امام خامنه ای(مدظله العالی) و با حضور استراتژیک مردم در میدان، به شکست منتهی شد.

اکنون که این نهال تنومند به بار نشسته و وارد 42 سالگی عمر با برکت خود شده، آزمونی دیگر پیش روی مردمان دیار قرار دارد، 28 خردادماه 1400 انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در فضایی حساس تر از قبل برگزار می شود چراکه امروز دشمنان پا را فراتر نهاده اند و در اندیشه راه اندازی جنگ ترکیبی در سایه فشار اقتصادی وارده بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی برای یک آزمون فراملی ...

آمادگی برای یک آزمون فراملی ...