مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-05-08اقتصادي

سه هزار کارگر همچنان در اردبیل بیمه بیکاری دریافت می کنند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با تداوم شیوع بیماری کرونا و آسیبی که به جامعه کارگری در استان اردبیل وارد شده، همچنان سه هزار نفر از کارگران از بیمه بیکاری بهره مند هستند.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با تداوم شیوع بیماری کرونا و آسیبی که به جامعه کارگری در استان اردبیل وارد شده، همچنان سه هزار نفر از کارگران از بیمه بیکاری بهره مند هستند.

قاسم رحیمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در 15 ماه گذشته شیوع کرونا تنش های جدی و آسیب جدی را در بخش کارگری و کارفرمایی به وجود آورد و بسیاری از واحدهای صنعتی و تولیدی استان را به تعطیلی کشاند.

وی تصریح کرد: به دنبال حاکم شدن این شرایط، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اسفندماه سال 98 با راه اندازی سامانه ای سعی کرد تا شناسایی کارگران آسیب دیده از کرونا را انجام دهد که با خوداظهاری 17 هزار و 800 نفر در استان اردبیل مراحل کار به پیش رفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با بررسی مستندات و شرایط جامعه کارگری سعی کردیم تا کارگران را از مزایای بیمه بیکاری به مدت سه ماه بهره مند کنیم که در این زمینه 9 هزار و 800 نفر بیمه بیکاری دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه هزار کارگر همچنان در اردبیل بیمه بیکاری دریافت می کنند

سه هزار کارگر همچنان در اردبیل بیمه بیکاری دریافت می کنند