مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-05-08اقتصادي

حل مشکل اخذ مجوز مجتمع بزرگ گردشگری گوراب ظرف یک ماه آینده


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر اعلام کرد: پروژه مجتمع گردشگری گوراب به علت بحث حرایم و رعایت قوانین محیط زیستی و دامپزشکی هنوز موفق به اخذ مجوز مجتمع گردشگری نشده است.

- ابراهیم جلیلی در گفت وگو با ایسنا، به راه اندازی واحد پرورش کروکودیل در کیلومتر 8 جاده اراک و نزدیک به روستای گوراب از سال 97 اشاره و اظهار کرد: این واحد با ظرفیت 600 سر کروکودیل با اخد مجوز در سال 96، در زمینی به مساحت 4000 مترمربع و با اعتباری افزون بر 65 میلیارد ریال در سال 97 احداث شد.

وی ادامه داد: این واحد نخستین مزرعه پرورش کروکودیل در خاورمیانه با این ظرفیت است که در حال حاضر 53 سر کروکودیل از گونه پروسوس یا همان آب شور که گونه ای استرالیایی است و از جزیره قشم خریداری می شود، در این واحد پرورش می یابد.

جلیلی مطرح کرد: با توجه به موفقیت آمیز بودن این طرح که علاوه بر تولید و درآمدزایی فرصت گردشگری و اشتغال را فراهم کرده، سرمایه گذار این واحد، به دنبال اخذ مجوز برای احداث یک مجتمع گردشگری در همان منطقه و در زمینی به مساحت 15 هکتار است.

وی با بیان اینکه این مجتمع شامل پارک آبی در دو فاز، هتل در یک فاز، چهار خط زیپ لاین و تله کابین در یک فاز و نیز پیست موتور چهار چرخ در یک فاز خواهد بود، مطرح کرد: این پروژه به علت بحث حرایم و رعایت قوانین محیط زیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل اخذ مجوز مجتمع بزرگ گردشگری گوراب ظرف یک ماه آینده

حل مشکل اخذ مجوز مجتمع بزرگ گردشگری گوراب ظرف یک ماه آینده