مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-05-08اقتصادي

آبیاری محصولات کشاورزی در شرق اصفهان با پساب صحت ندارد


سرپرست شرکت آب منطقه ای اصفهان در پی انتشار فیلم در فضای مجازی مبنی بر کشت صیفی جات با پساب، گفت: هیچ برداشت مستقیمی از تصفیه خانه جنوب اصفهان برای مصارف کشاورزی انجام نمی شود.

- ایسنا/اصفهان سرپرست شرکت آب منطقه ای اصفهان در پی انتشار فیلم در فضای مجازی مبنی بر کشت صیفی جات با پساب، گفت: هیچ برداشت مستقیمی از تصفیه خانه جنوب اصفهان برای مصارف کشاورزی انجام نمی شود.

حسن ساسانی در این باره توضیح داد: پساب تصفیه خانه جنوب اصفهان پس از تصفیه توسط شرکت آب و فاضلاب در پایین دست بند آبشار و به قصد انتقال به تالاب گاوخونی به منظور تأمین نیاز زیست محیطی آن و نه استفاده کشاورزی رهاسازی می شود.

وی با بیان اینکه همواره با برداشت کنندگان مستقیم که غیرمجاز تلقی می شوند، برخورد قانونی می شود، افزود: صحت فیلم منتشر شده در فضای مجازی تکذیب می شود و هیچ برداشت مستقیمی از این پساب برای مصارف کشاورزی انجام نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرپرست شرکت آب منطقه ای اصفهان با تأکید بر اینکه سامانه تلفنی 3848 به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی است، خاطرنشان کرد: همواره با برداشت کنندگان مستقیم که غیرمجاز تلقی می شوند، برخورد قانونی انجام و در صورت مشاهده و یا گزارش مردمی، پس از اخذ دستور دادستان ادوات آن ها جمع آوری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبیاری محصولات کشاورزی در شرق اصفهان با پساب صحت ندارد

آبیاری محصولات کشاورزی در شرق اصفهان با پساب صحت ندارد