مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-05-08سياسي

احداث 140 واحد مسکن اقدام ملی در خلخال/ضعف مدیریتی در خلخال را رسانه ای خواهم کرد


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش و پیگیری راه و شهرسازی استان اردبیل و همراهی بنیاد مسکن ساخت 140 واحد مسکن اقدام ملی در شهرستان خلخال آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میر غنی نظری شامگاه جمعه در نشست با مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در خلخال اظهار کرد: با تأمین زمین رایگان و صدور پروانه ساخت از سوی شهرداری احداث این واحدها برای متقاضیان مسکن سرعت بیشتری خواهد گرفت تا بخشی از مشکلات جوانان و زوجین در این شهرستان برطرف شود.

وی ضرورت بازسازی بازار تاریخی خلخال و منطقه گونی و قلعه باشی خلخال را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در ماه های اخیر مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری قول مساعد برای تخصیص دو میلیارد تومان اعتبار داده بود که با پیگیری مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل تخصیص این اعتبار در روزهای آینده ابلاغ خواهد شد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص یک میلیارد و 200 میلیون تومان قیر رایگان به شهرداری خلخال خبر داد و گفت: معادل قیر واگذار شده به شهرداری اردبیل به این شهرستان نیز قیر رایگان اختصاص یافته تا صرف آسفالت معابر و کوچه ها شود.

نظری با قدردانی از پیگیری و تلاش شبانه روزی استاندار اردبیل و تعدادی از مدیران سخت کوش تصریح کرد: مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل جز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 140 واحد مسکن اقدام ملی در خلخال/ضعف مدیریتی در خلخال را رسانه ای خواهم کرد

احداث 140 واحد مسکن اقدام ملی در خلخال/ضعف مدیریتی در خلخال را رسانه ای خواهم کرد