مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-05-08اقتصادي

توشن، سرمایه ای خاموش با آینده ای روشن


گلستان، یکی از استان های شمالی کشور است که با سفر به آن خطه، از سویی می توان بنادر گز و ترکمن را در دریای کاسپین و از سویی دیگر مناطق جلگه ای و کوهستانی و طبیعت بی نظیر جنگل گلستان را به نظاره نشست.

- ایسنا/گلستان گلستان، یکی از استان های شمالی کشور است که با سفر به آن خطه، از سویی می توان بنادر گز و ترکمن را در دریای کاسپین و از سویی دیگر مناطق جلگه ای و کوهستانی و طبیعت بی نظیر جنگل گلستان را به نظاره نشست.

هر شهر و روستا در این استان، ویژگی و جذابیت منحصربه فرد خود را دارد که گردشگران با سفر به آنها علاوه بر بهره مندی از نعمت های خدادادی، می توانند لحظات شاد و مفرحی را در دل طبیعت سپری کنند.

توشن، نام روستایی کوچک در منتهی الیه جنوب شهر گرگان در دهستان انجیرآب است که باید برای رسیدن به آن مسیر کوتاهی را از جاده اصلی سپری کرد.

آنچه را که بر معروفیت این روستا افزوده، آبگیر و یا آب بندان کوچکی است که آب آن از چشمه دوبرار تأمین می شود و پس از عبور از روستا، به آن می رسیم.

آبگیری که بخش وسیعی از آن در میان کوهستان و جنگل واقع شده است و بخش بسیار کوچک آن به اراضی کشاورزی منتهی می شود.

آبگیر توشن، خلوت گاه خانواده هایی است که از شلوغی و ازدحام شهرنشینی خسته شده اند و لحظاتی را برای فرار از هیاهوهای شهری به آنجا پناه می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توشن، سرمایه ای خاموش با آینده ای روشن

توشن، سرمایه ای خاموش با آینده ای روشن