مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 02:202021-05-07اقتصادي

ابر سیاه قاچاق علوفه بر سر دامداران ایلامی


وجود دلالان در بازار خرید و فروش نهاده های دامی و خشکسالی سبب شده دامداران نتوانند علوفه، کاه و کلش مورد نیاز را برای تغذیه دام های خود تامین کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، تحریم های ظالمانه، کاهش ارزش پول ملی و بی تدبیری مسوولان سبب شده اردیبهشت ماه بر کسی پوشیده نیست، دامدارانی که خستگی را به جان می خرند تا گوشت و محصولات لبنی استان را تامین کنند اما حاصلش چیزی نیست جز بی توجهی به آنها و نادیده گرفتنشان.

پیش خرید نهاده های دامی توسط دلالان یکی از دامداران ایلامی در گفت وگو با فارس گفت: دلالان استان های همجوار با پیش خرید نهاده های دامی از کشاورزان منطقه با قیمت های بالا، مانع از فروش این محصولات به دامداران بومی استان شده وبه بروز مشکلات بیشتر دامداران دامن زده اند.

وی افزود: وجود دلالان و خشکسالی ها در استان ایلام و همچنین کمبود علوفه و کاه به یکی از بزرگترین دردها برای ما تبدیل شده است.

این دامدار ایلامی گفت: در چند ماه اخیر توسط دادستان ایلام حرکت خوبی انجام شد و از ورود دلالان به استان ممانعت به عمل آمد اما متاسفانه شاهد برگشت دوباره این دلالان و قاچاقچیان در شب هستیم و باید راهکار جدی اندیشید.

توقیف 57 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کاه غیر مجاز  رضا همتی زاده رییس پلیس راه استان ایلام در گفت وگو با فارس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابر سیاه قاچاق علوفه بر سر دامداران ایلامی

ابر سیاه قاچاق علوفه بر سر دامداران ایلامی