مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 01:052021-05-07سياسي

نیاز اعتباری تکمیل موزه دفاع مقدس استان اردبیل تامین می شود


نیازمندی اعتباری برای تکمیل بخش های باقی مانده از روند اجرای موزه دفاع مقدس استان احصا و نسبت به تامین آن از محل های مختلف اقدام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان که در محل موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: موزه دفاع مقدس به عنوان گنجینه ای از آثار شهدا باید به اتمام برسد و همکاری همه دستگاه های دخیل در این خصوص ضروری است.

وی افزود: لازم است پیمانکار پروژه نیز اجرای آن را سرعت داده و با تامین اعتبار در کوتاه ترین زمان ممکن پروژه را تکمیل کند.

استاندار اردبیل با تاکید بر تقویت مباحث محتوایی در موزه دفاع مقدس بیان کرد: استفاده از ظرفیت های فرهنگی و هنری استان در این خصوص ضروری بوده و باید صاحب نظران فرهنگی و هنری در تولید محتوا نظرات کارشناسی و سازنده خود را قبل از تکمیل روند تولید محتوا ارائه دهند.

بهنام جو با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تصریح کرد: باید برنامه های فرهنگی و اخلاقی با محوریت معرفی نمادهای اخلاقی و اعتباری رزمندگان، شهدا و جانبازان تدوین و اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز اعتباری تکمیل موزه دفاع مقدس استان اردبیل تامین می شود

نیاز اعتباری تکمیل موزه دفاع مقدس استان اردبیل تامین می شود