مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 21:402021-05-07اقتصادي

اجرای طرح حفاظتی در جنگل های هیرکانی شمال از اوایل تابستان


معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری گفت: فاز مطالعاتی طرح فنی و حفاظتی پایان خرداد به اتمام رسیده و اوایل تابستان اجرا می شود.

- فتح الله غفاری امروز درباره وضعیت جنگل های هیرکانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری با بیان اینکه امسال، سال طلایی برای جنگل های هیرکانی شمال است، اظهار کرد: برای طرح جایگزین در جنگل های هیرکانی آگهی شده و قرار است طرح تهیه و اجرا شود.

معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری با بیان اینکه فاز نخست این طرح فنی حفاظتی بحث مطالعات است، گفت: این مرحله پایان خردادماه به اتمام رسیده و اوایل تابستان اجرا می شود.

وی افزود: این طرح اعم از جنگل کاری، مرمت جاده ها و عملیات پرورشی و در مجموع اقدامات مربوط به حفاظت از جنگل را شامل می شود.

معاون اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری با اشاره به اینکه طرح تنفس از سال 96 شروع شد، اضافه کرد: باتوجه به اجرای این طرح، قراردادهایی با مجریان حفاظتی منعقد کردیم و بیش از هزار و 200 نفر به بخش حفاظت سوق یافتند.

غفاری با تاکید بر اینکه تمام هدف مان حفاظت در خور از جنگل های شمال است، خاطرنشان کرد: وقتی حضورمان در جنگل ها بیشتر باشد قطعا به این مهم نزدیک تر خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح حفاظتی در جنگل های هیرکانی شمال از اوایل تابستان

اجرای طرح حفاظتی در جنگل های هیرکانی شمال از اوایل تابستان