مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 21:202021-05-07بين الملل

خانواده های مستقر در اردوگاه سوری «الهول» عناصر داعش هستند


عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق در سخنانی تأکید کرد که خانواده های مستقر در اردوگاه الهول در سوریه 100 درصد داعشی هستند و صدور اجازه ورود آنها به عراق باعث بروز فتنه خواهد شد.

- به نقل از المعلومه، کاطع الرکابی عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق در انتقاد به صدور مجوز برای انتقال 100 خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به این کشور مدعی شد که خانواده های مستقر در این اردوگاه واقع در شمال سوریه 100 درصد داعشی هستند .

عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق در سخنانی تأکید کرد که خانواده های مستقر در اردوگاه الهول در سوریه 100 درصد داعشی هستند و صدور مجوز ورود آنها به خاک عراق باعث بروز فتنه خواهد شد.

وی همچنین افزود: این خانواده ها دارای اندیشه های افراطی هستند که تهدید کننده جامعه ماست و هرگونه تلاشی برای بازگرداندن آنها به کشور فتنه بزرگی در پی خواهد داشت.

[زیرا] خانواده های قربانیان داعش حاضر به پذیرش آنها نیستند .

این در حالی است که دو روز پیش (16 اردیبهشت) مسئولان عراقی اجرای نخستین فاز انتقال پناهجویان عراقی ساکن در اردوگاه الهول در شمال سوریه به موطن خود را آغاز کردند.

به گفته مدیران اردوگاه الهول، کاروانی از نیروهای امنیتی عراق برای آغاز روند انتقال 100 خانواده پناهجو به خاک عراق به این اردوگاه وارد شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده های مستقر در اردوگاه سوری «الهول» عناصر داعش هستند

خانواده های مستقر در اردوگاه سوری «الهول» عناصر داعش هستند