مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 20:202021-05-07اقتصادي

وعده بهره برداری از سد «تاج امیر» تا پایان دولت


سد «تاج امیر» تا پایان این دولت به بهره برداری می رسد.

- ازنا- استاندار لرستان گفت: سد تاج امیر تا پایان این دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید موسی خادمی شامگاه جمعه در بازدید از محل اجرای عملیات سد کمندان شهرستان ازنا، با بیان اینکه سد کمندان از پروژه های مهم و اساسی استان است که در دولت تدبیر و امید مورد توجه قرار گرفته، گفت: تخصیص آب این پروژه 28 میلیون متر مکعب در نظر گرفته شده است و مخزن سد حدود 88 میلیون متر مکعب ظرفیت دارد.

180 میلیارد تومان برای ساخت سد کمندان هزینه شده است وی اظهار داشت: تاکنون اعتباری قریب به 180 میلیارد تومان برای ساخت سد کمندان هزینه شده که از این مبلغ تأمین 110 میلیارد تومان در سال 99 و سال جاری صورت گرفته است.

استاندار لرستان افزود: پروژه سد کمندان بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم تا خرداد امسال آبگیری سد انجام شود.

خادمی ادامه داد: سد کمندان با هدف تأمین آب شرب شهرستان های ازنا و الیگودرز و 4300 هکتار از اراضی منطقه احداث شده که به نوبه خود از پروژه های کلیدی و مهم لرستان به شمار می رود.

پیشرفت 80 درصدی شبکه های آبی سد وی تصریح کرد: عملیات احداث شبکه های آبی شماره یک و دو پایین دست سد تا حدود 80 درصد پیشرفت داشته و شبکه های 3 و 4 نیز به سرعت در حال آماده شدن هستند که امیدواریم س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده بهره برداری از سد «تاج امیر» تا پایان دولت

وعده بهره برداری از سد «تاج امیر» تا پایان دولت