مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 20:152021-05-07اقتصادي

کرونا هم زورش به باجه های عوارضی آزادراه ها نرسید


با وجود مصوبات و ابلاغیه های مختلف از سوی دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر الکترونیکی شدن عوارض آزادراهی، تنها 30 درصد آزادراه های کشور ایستگاه های عوارضی خودشان را جمع کرده و تعرفه ها را الکترونیکی از مردم می گیرند.

- با وجود مصوبات و ابلاغیه های مختلف از سوی دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر الکترونیکی شدن عوارض آزادراهی، تنها 30 درصد آزادراه های کشور ایستگاه های عوارضی خودشان را جمع کرده و تعرفه ها را الکترونیکی از مردم می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با احتساب آزادراه های تازه افتتاح شده اخیر شامل آزادراه شرق اصفهان، همت-کرج، تبریز-ارومیه، غدیر و فاز نخست آزادراه تهران-شمال، 27 محور آزادراهی در کشور وجود دارد که از این تعداد، دریافت عوارض تنها در 8 آزادراه تهران-قم، تهران-ساوه، کرج-قزوین، قزوین-زنجان، همت-کرج، قطعه چهار ارومیه-تبریز، شرق اصفهان و بندرعباس –رجایی به صورت الکترونیکی است و بقیه محورهای موجود، عوارض به صورت دستی از مردم دریافت می شوند و همچنان ایستگاه های عوارضی پابرجا هستند.

جالب اینکه محورهای آزادراهی جدید هم که با وعده الکترونیکی شدن عوارض اخبارشان منتشر شد، آخر کار به عوارض دستی و عوارضی های متعدد روی آوردند و از اجرای طرحی که با دستور و مصوبات بسیار اجباری شده است، سر باز زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا هم زورش به باجه های عوارضی آزادراه ها نرسید

کرونا هم زورش به باجه های عوارضی آزادراه ها نرسید