مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 20:102021-05-07سياسي

دفتر کار افراد مشهور؛ از مرکل و کلینتون تا استیو جابز و وارن بافت (+عکس)


گاهی اوقات دفتر کار افراد مشهور چیزی متفاوت با فضایی است که در ذهن خود شکل می دهیم و عملا خبری از تجمل یا پیچیدگی های عجیب و غریب در آنها نیست.

- دفتر کار افراد مشهور؛ از مرکل و کلینتون تا استیو جابز و وارن بافت (+عکس) گاهی اوقات دفتر کار افراد مشهور چیزی متفاوت با فضایی است که در ذهن خود شکل می دهیم و عملا خبری از تجمل یا پیچیدگی های عجیب و غریب در آنها نیست.

عصر ایران - اخبار و مسائل مرتبط با افراد معروف از هنرمندان و دانشمندان گرفته تا نویسندگان و تاجران شاخص و سیاستمداران همواره برای مخاطب جالب است، حتی اگر موضوع مربوط به محل کار و به اصطلاح دفتر آنها باشد! گاهی اوقات دفتر کار افراد مشهور چیزی متفاوت با فضایی است که در ذهن خود شکل می دهیم و عملا خبری از تجمل یا پیچیدگی های عجیب و غریب در آنها نیست.

برخی از این افراد ترجیح می دهند به جای یک دفتر کار اختصاصی در فضای عادی شرکت و کنار کارمندان خود باشند یا آنکه یک کاناپه را به صندلی مخصوص مدیران ترجیح می دهند.

در ادامه این مطلب با فضای کار افراد مشهور در حوزه های مختلف از نویسندگی تا سیاست آشنا می شویم: چارلز دیکنز، نویسنده تیم برتون، فیلمساز استیو جابز، بنیانگذار و مدیرعامل سابق اپل ساندار پیچای، مدیرعامل اجرایی گوگل دونالد ترامپ، تاجر شانتون ناراین، مدیر عامل ادوبی زیگمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر کار افراد مشهور؛ از مرکل و کلینتون تا استیو جابز و وارن بافت (+عکس)

دفتر کار افراد مشهور؛ از مرکل و کلینتون تا استیو جابز و وارن بافت (+عکس)