مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 20:052021-05-07سياسي

همه مواد لایحه تجارت باید مجددا بررسی شود


عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: لایحه تجارت اشکالات و ایرادات زیادی دارد و در مجلس یازدهم این فضا فراهم است که مجددا تمام ماده های لایحه تجارت مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد.

- حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی به لایحه تجارت گفت: شورای نگهبان قانون اساسی ایرادت زیادی به لایحه تجارت گرفته و به همین دلیل لایحه مذکور جهت اصلاح به مجلس برگشته است.

امیدواریم فصل هایی از لایحه تجارت که در مجلس قبل تصویب شده، مجدد بررسی و اصلاح شود.

وی افزود: لایحه تجارت مدت زمان زیادی در مجلس معطل مانده بود و به همین دلیل در هفته های پایانی مجلس دهم برخی از ماده های آن شتابزده تصویب شد.

عضو هیئت رییسه مجلس ادامه داد: لایحه تجارت اشکالات و ایرادات زیادی دارد و در مجلس یازدهم این فضا فراهم است که مجددا تمام ماده های لایحه تجارت مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد و بر روی تک تک ماده های لایحه تجارت باید کار شود.

حاجی دلیگانی در پایان گفت: لایحه تجارت در صورتی که اصلاح نشود زمینه ساز مشکلات و ابهامات زیادی در قانون تجارت و به دنبال آن فعالیت های تجاری خواهد شد.

در اواخر مجلس دهم انتقاداتی به لایحه مذکور وارد شد که متاسفانه خیلی خوشایند دوستان مجلس نبود اما در مجلس یازدهم قطعا پافشاری خواهیم کرد تا مشکلات و ایرادات آن رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه مواد لایحه تجارت باید مجددا بررسی شود

همه مواد لایحه تجارت باید مجددا بررسی شود