مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 19:402021-05-07بين الملل

النخاله: رژیم اشغالگر هر لحظه منتظر پاسخ ما باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین جمعه شب در سخنانی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و منطقه الشیخ جراح عنوان کرد که آنچه در قدس اشغالی رخ می دهد، - دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که جنایات رژیم صهیونیستی و آنچه که در قدس اشغالی رخ می دهد، غیر قابل سکوت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین جمعه شب در سخنانی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و منطقه الشیخ جراح عنوان کرد که آنچه در قدس اشغالی رخ می دهد، قابل سکوت نیست.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که دشمن صهیونیست به دلیل جنایاتی که در قدس اشغالی انجام می دهد، هر لحظه باید انتظار پاسخ دادن ما را داشته باشد.

همزمان، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز به صهیونیست ها درباره پیامدهای حمله به مسجدالاقصی و حمله به جوانان فلسطینی هشدار داد.

رییس دفتر سیاسی حماس افزود: رژیم اشغالگر به دنبال تخلیه مسجد الاقصی از نمازگزاران فلسطینی است، ولی ما با دادن جان و خون خود از آن دفاع خواهیم کرد.

وی تهدید کرد که دشمن صهیونیست عواقب و پیامدهای اقدامات جنایت آمیز خود در قدس و مسجد الاقصی را نمی داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

النخاله: رژیم اشغالگر هر لحظه منتظر پاسخ ما باشد

النخاله: رژیم اشغالگر هر لحظه منتظر پاسخ ما باشد