مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 17:252021-05-07ورزشي

نکونام: 7 بازیکنمان را نداریم اما کاملا آماده ایم


سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برای دیدار فردا بچه ها کاملا آماده هستند و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا فردا بهترین عملکرد را داشته باشیم و بتوانیم نتیجه بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، تیم فولاد خوزستان فردا از ساعت 21 در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف تیم گل گهر سیرجان خواهد رفت.

در تیم ما رسوخ کرد.

آن جا یک بازیکن را از دست دادیم و اکنون فرشاد احمدزاده را به دلیل ابتلا به کرونا فردا در اختیار نخواهیم داشت و شرایط ما برای بازی فردا سخت است چرا که هفت بازیکن تیم ما که در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفتند، مصدوم هستند.

  نکونام عنوان کرد: برای دیدار فردا بچه ها کاملا آماده هستند و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا فردا بهترین عملکرد را داشته باشیم و بتوانیم نتیجه بگیریم.

سرمربی فولاد افزود: روز اولی که به باشگاه فولاد آمدم، هدف مان این بود که سال اول ثبات را به تیم بیاوریم و در سال دوم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

خدارا شکر توانستیم در سال اول این کار را انجام بدهیم و توانستیم از مرحله پلی آف به مرحله گروهی صعود کنیم.

بازی سخت و سنگینی با تیم العین داشتیم، العین تیمی بود که الوحده را در زمین حریف 4-0 و الشارجه را 2_0 شکست داده بود و یکی از تیم های پر افتخار و پر قدرت لیگ امارات است که ما توانستیم این تیم را شکست بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکونام: 7 بازیکنمان را نداریم اما کاملا آماده ایم

نکونام: 7 بازیکنمان را نداریم اما کاملا آماده ایم