مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 17:202021-05-07سياسي

بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ایلام در حمایت از آیت الله رییسی


اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستانها و مناطق تابعه ی استان ایلام جهت دعوت از حضرت آیت الله سید ابراهیم رییسی برای حضور در انتخابات 1400 بیانیه ای صادر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام و شهرستان های تابعه با صدور بیانیه ای از آیت الله سیدابراهیم رییسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم  ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم شکر و سپاس بی پایان خداوند متعال را که ملت خداجو و حقیقت طلب ایران اسلامی را از نعمت اسلام و ولایت و رهبری های حکیمانه معمار کبیر انقلاب حضرت امام امت( ره) و خلف صالح و شایسته ایشان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) برخوردار ساخت.

اینک ایران اسلامی در شرایطی به پیشواز خلق میدان آمده و خواسته به حق همه دلسوزان، دغدغه مندان و آحاد ملت انقلابی و ولایتمدار را در این برهه حساس و سرنوشت ساز محقق کند.

 من الله التوفیق  شورای ائتلاف شهرستان ایلام، شهرستان ایوان، شهرستان چرداول، شهرستان سیروان، شهرستان هلیلان، شهرستان آبدانان، شهرستان مهران، شهرستان دهلران،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ایلام در حمایت از آیت الله رییسی

بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ایلام در حمایت از آیت الله رییسی