مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 14:402021-05-07سياسي

شاهد فروپاشی رژیم صهیونیستی در آینده نه چندان دور هستیم


اختلافات شدید بین احزاب صهیونیستی و ناتوانی حامیان بین المللی از رژیم صهیونیستی، امروز این رژیم را در ضعف و زبونی قرار داده است و شاهد فروپاشی رژیم صهیونیستی در آینده نه چندان دور هستیم.

- حجت الاسلام سید نعمت اله صالح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به روز قدس اظهار داشت: امام (ره) با فکر بلند و اعتقادات عمیقی که به اصول دینی و قرآنی داشتند روز قدس را به عنوان یک روز ماندگار در تاریخ مسلمانان و انقلاب اسلامی ایران ثبت کردند.

امام جمعه به عنوان یک فرهنگ قالب و اصلی در امت اسلامی قرار بگیرد بنابراین آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز جهانی قدس اعلام کردند، بیان کرد: آزادی قدس اختصاص به یک کشور و یک قوم ندارد، هر مسلمانی خودش را باید به عنوان حامی اصلی و تشکیل دهنده جبهه مقاومت حساب کند.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه روز قدس یک ارتباط جهانی را میسر کرد و در تمام کشورهای اسلامی این روز یک تظاهرات عمومی انجام می شود، عنوان کرد: شکل گیری گروه های مقاومت در کشورهای مختلف سبب شد در چند سال اخیر ارتش رژیم صهیونیستی ضعیف شود.

وی با تأکید بر اینکه حضرت امام (ره) یک ظرفیتی را برای مبارزه با رژیم صهیونیستی ایجاد کردند، ادامه داد: امروز انتفاضه مردم فلسطین به عنوان یک حرکت دائمی در همه کشورها مطرح است، در انتفاضه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد فروپاشی رژیم صهیونیستی در آینده نه چندان دور هستیم

شاهد فروپاشی رژیم صهیونیستی در آینده نه چندان دور هستیم