مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 14:402021-05-07سياسي

فلسطین به برکت روز قدس فراموش نشده است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: امروز فلسطین به برکت روز قدس از ذهن مردم فراموش نشده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: امروز فلسطین به برکت روز قدس از ذهن مردم فراموش نشده است.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مردم تبریز امسال نیز هرچند به صورت مختصر در مراسم گرامیداشت روز قدس حضور پیدا کردند و پیام حضور مردم این است که اگر 42 سال پیش امام خمینی (ره) آخرین جمعه ی ماه رمضان را روز قدس نام گذاری کردند، ملت بزرگ ایران و تمامی امت اسلام همچنان انسجام خود را حفظ کرده اند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی که در حال حاضر با چالش های بسیار زیادی در داخل و خارج مواجه است، رو به افول قرار دارد و امروز به برکت روز قدس، فلسطین زنده است و از ذهن جهانیان فراموش نشده است.

وی با اشاره به شکل گیری گروه های مبارز جهادی در فلسطین، خاطرنشان کرد: امیدواریم شاهد نابودی این رژیم جعلی و غاصب باشیم که در قلب دنیای اسلام قرار گرفته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا نقش سردار شهید سلیمانی را در موفقیت های جبهه ی مقاومت بی بدیل خواند و افزود: این شهید بزرگوار با طراحی جبهه ی مقاومت توانست دشمن را به عقب براند و با شناخت تهدیدها آنها را به فرصت تبدیل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین به برکت روز قدس فراموش نشده است

فلسطین به برکت روز قدس فراموش نشده است