مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 14:102021-05-07بين الملل

آمریکا: تحریم های غیر برجامی را حفظ می‎ کنیم


یک مقام آمریکایی گفت، از آنجا که برجام از قبل مورد توافق قرار گرفته قرار نیست چیز جدیدی ابداع شود اما برخی تحریم های دولت قبلی که با برجام سازگار است زیر سوال نخواهند رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، یک مقام آمریکایی پنجشنبه شب گفت، برخی تحریم ها که توسط دولت قبلی آمریکا علیه ایران وضع شده و به برجام مرتبط نیست، زیر سوال نخواهد رفت.

به نوشته پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه آمریکا، این دیپلمات ارشد آمریکایی که از شرکت کنندگان در مذاکرات وین برای احیای برجام است، در یک کنفراس خبری تلفنی گفت، سه دور قبلی مذاکرات به شفافیت انتخاب هایی که باید توسط تهران و واشنگتن صورت گیرد کمک کرد.

او در ادامه گفت: فکر می کنم انتخاب هایی که باید صورت گیرند کاملاً روشن هستند زیرا قرار نیست چیز جدیدی را اختراع کنیم.

این ها در برجام نوشته شده است .

این مقام آمریکایی بدون اشاره به پیشرفت قابل توجه کارگروه تعهدات هسته ای ایران و کندی عملکرد کارگروه رفع تحریم ها در مذاکرات وین مدعی شد، اگر ایران تصمیم بگیرد به برجام بازگردد کار به سرعت پیش خواهد رفت و عملی شدن آن نیز سریع خواهد بود.

او در ادامه گفت: اگر بخواهیم واقع بین باشیم و ایالات متحده اینطور است، ایالات متحده می داند برای بازگشت به پایبندی، چه کارهایی برای برداشتن تحریم هایی که در برجام به آن متعهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: تحریم های غیر برجامی را حفظ می‎ کنیم

آمریکا: تحریم های غیر برجامی را حفظ می‎ کنیم