مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 13:552021-05-07اقتصادي

15 معدن به چرخه تولید باز می گردد


معاون سازمان صمت چهارمحال و بختیاری از احیای 15 معدن در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سازمان صمت، مهرداد قاسمی با بیان اینکه 15 معدن استان امسال احیا خواهد شد، گفت: این معادن شامل سنگ تزیینی، سنگ لاشه و دولومیت است که از طریق برگزاری مزایده به سرمایه گذاران واجد شرایط واگذار می شود.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برای فعال شدن دوباره این تعداد معدن در چهارمحال و بختیاری هزار و 200 میلیارد ریال سرمایه گذاری می شود و با بهره برداری از این معادن حداقل برای 105 نفر در استان اشتغال زایی خواهد شد.

وی معادن قابل احیاء را شامل 2 گروه دانست و یادآور شد: یک گروه معادن غیرفعال که دارای پروانه بهره برداری هستند و گروه دیگر معادن فاقد پروانه بهره برداری است که از طریق مزایده واگذار خواهد شد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در سال گذشته پنج میلیون و 200 هزار تن انواع مواد معدنی در این استان استخراج شد.

قاسمی تاکید کرد: هم اکنون 107 معدن دارای پروانه بهره برداری در استان فعال و ذخیره قطعی این معادن حدود 890 میلیون تُن برآورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 معدن به چرخه تولید باز می گردد

15 معدن به چرخه تولید باز می گردد