مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 13:152021-05-07سياسي

شریعتمداری:روز قدس،نماد مبارزه علیه زورگویی،تجاوز و زیاده خواهی است


وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پیامی روز قدس را نماد مبارزه علیه اشغالگری، زورگویی،تجاوز، زیاده خواهی در میان مسلمانان و تمامی آزادی خواهان جهان عنوان کرد و نقش این روز را بی بدیل و انکار ناپذیر در شکست نقشه های شوم و ضد بشری استکبار جهانی و رژیم .

- وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پیامی "روز قدس" را نماد مبارزه علیه اشغالگری، زورگویی،تجاوز، زیاده خواهی در میان مسلمانان و تمامی آزادی خواهان جهان عنوان کرد و نقش این روز را بی بدیل و انکار ناپذیر در شکست نقشه های شوم و ضد بشری استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم فلسطین دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی متن پیام شریعتمداری به این شرح است: سال های متمادی است که سعی می شود مسئله قدس فراموش شود، روز قدس درست تیری است به قلب این توطئه، روز قدس نشان دهنده ی صف بندی حق و باطل، صف بندی عدل در مقابل ظلم است.

مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) روز قدس ، سال هاست که به نماد مبارزه علیه اشغالگری، زورگویی،تجاوز، زیاده خواهی در میان مسلمانان و تمامی آزادی خواهان جهان تبدیل شده و قطعا این روز نقشی بی بدیل و انکار ناپذیر در شکست نقشه های شوم و ضد بشری استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم فلسطین دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتمداری:روز قدس،نماد مبارزه علیه زورگویی،تجاوز و زیاده خواهی است

شریعتمداری:روز قدس،نماد مبارزه علیه زورگویی،تجاوز و زیاده خواهی است