مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 13:102021-05-07بين الملل

روز قدس، نماد مبارزه علیه زورگویی، تجاوز و زیاده خواهی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی روز قدس را نماد مبارزه علیه اشغالگری، زورگویی، تجاوز، زیاده خواهی در میان مسلمانان و تمامی آزادی خواهان جهان عنوان کرد و نقش این روز را بی بدیل و انکار ناپذیر در شکست نقشه های .

- نخند شریعتمداری در پیامی نقش روز قدس را بی بدیل و انکار ناپذیر در شکست نقشه های شوم و ضد بشری استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم فلسطین دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی روز قدس را نماد مبارزه علیه اشغالگری، زورگویی، تجاوز، زیاده خواهی در میان مسلمانان و تمامی آزادی خواهان جهان عنوان کرد و نقش این روز را بی بدیل و انکار ناپذیر در شکست نقشه های شوم و ضد بشری استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم فلسطین دانست.

متن پیام به این شرح است: سال های متمادی است که سعی می شود مسئله قدس فراموش شود، روز قدس درست تیری است به قلب این توطئه، روز قدس نشان دهنده ی صف بندی حق و باطل، صف بندی عدل در مقابل ظلم است.

مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) روز قدس ، سال هاست که به نماد مبارزه علیه اشغالگری، زورگویی، تجاوز، زیاده خواهی در میان مسلمانان و تمامی آزادی خواهان جهان تبدیل شده و قطعا این روز نقشی بی بدیل و انکار ناپذیر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس، نماد مبارزه علیه زورگویی، تجاوز و زیاده خواهی است

روز قدس، نماد مبارزه علیه زورگویی، تجاوز و زیاده خواهی است