مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 12:252021-05-07سياسي

گزارش خبرنگار فارس از حال و هوای روز قدس در مشهد/ بگو به دشمن مان انتقام نزدیک است


جمعه امروز با دیگر جمعه های سال متفاوت است، تفاوت پیش از ورود به حرم مطهر، از خیابان امام رضا(ع) با حضور آن زنجیره انسانی ضد صهیونیستی شروع می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، جمعه امروز با دیگر جمعه های سال متفاوت است، تفاوت پیش از ورود به حرم، از خیابان امام رضا(ع) شروع می شود، در خیابان امام رضا(ع) با یک زنجیره انسانی ضدصهیونیستی مواجه می شوم که در دستانشان تابلوها و دست نوشته هایی با محتواهای ضدآن را به افراد سالمند تعارف می کنند،کم کم جمعیت بیشتر می شود، امروز قرار است سخنران قبل از خطبه ها یک فلسطینی باشد.

با اهتزاز پرچم فلسطین در رواق امام خمینی(ره) گردن ها چند درجه برای تماشا می چرخد، چند دقیقه بعد هر چند نفر یک پرچم از کشور فلسطین در دست دارند و با شوری آزادی خواه  آن را در مقابل دوربین ها به اهتزاز درمی آورند.

بعد از همخوانی گروه تواشیح توسط چند نوجوان، نوبت به سخنان نماینده جنبش اسلامی فلسطین می رسد؛ ناصر ابوشریف ظهر امروز بعنوان سخنران قبل از خطبه ها به جایگاه می رود تا پیام مردم مظلوم فلسطین را از زیر سایه پرمهر امام رضا(ع) به گوش مردم جهان برساند.

او می گوید و مترجم برای مردم جمله به جمله ترجمه می کند: انقلاب اسلامی ایران امت اسلامی را در مسیر درست قرار داد که یکی از نمادهای آن نهضت امت و مسئله روز قدس بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش خبرنگار فارس از حال و هوای روز قدس در مشهد/ بگو به دشمن مان انتقام نزدیک است

گزارش خبرنگار فارس از حال و هوای روز قدس در مشهد/ بگو به دشمن مان انتقام نزدیک است