مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 11:352021-05-07سياسي

حمایت از فلسطین و روز قدس، مسئله ای جهانی است


  اعلام روز جهانی قدس از سوی امام خمینی (ره) نقطه عطف در تاریخ تحولات جهان اسلام به شمار می رود و روز قدس یک مسئله جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، حجت الاسلام رضا مهدوی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه رودان با بیان اینکه روز قدس یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است، گفت: این روز صف بندی حق علیه باطل است و متعلق به فلسطین نیست بلکه یک آرمان اسلامی و انسانی است.

وی افزود: اگر با این دیدگاه به مسئله روز قدس نگاه کردیم که قدس متعلق به فلسطین نیست بلکه متعلق به جهان اسلام است وظیفه حفاظت از این آرمان اسلامی را بر دوش خود احساس می کنیم.

حجت الاسلام مهدوی ادامه داد: روز قدس روز جهان اسلام است و ان شاءالله رژیم غاصب اسراییل با مقاومت ا است.

وی ادامه داد: برخی ها متاسفانه در مصاحبه های خود دچار خطای در فکر و اندیشه هستند و خطای عدلانی دیگر خطای آنهاست که مبتلایش شده اند.

امام جمعه موقت رودان وجود رهبری وارسته، فرزانه و اندیشمند را از نعمات الهی در جمهوری اسلامی دانست که هر جا منافع ملی نظام در کار است رهبری اهل مماشات با کسی نیست.

وی با اشاره به انتخابات مهم پیش رو به فرموده های رهبر معظم انقلاب در این خصوص اشاره کرد، گفت: عده ای از هم اکنون آنچنان به مردم آدرس غلط می دهند که انگار در این کشور نبوده اند و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از فلسطین و روز قدس، مسئله ای جهانی است

حمایت از فلسطین و روز قدس، مسئله ای جهانی است