مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 11:152021-05-07بين الملل

شکایت خانواده نتانیاهو از المرت


خانواده بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایهود المرت، نخست وزیر سابق این رژیم به دلیل اظهارات اخیر وی که این خانواده را دیوانه خوانده بود، - خانواده بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایهود المرت، نخست وزیر سابق این رژیم به دلیل اظهارات اخیر وی که این خانواده را دیوانه خوانده بود، شکایت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه القدس العربی نوشت، براساس شکایتی که خانواده نتانیاهو به دادگاه تل آویو ارائه کرده اند، از دستگاه قضایی می خواهند تا المرت را به پرداخت غرامت هایی به ارزش 837 هزار شِکِل (حدود 257هزار دلار آمریکا) وادار کند.

براساس این شکایت، المرت طی دو مصاحبه به خانواده نتانیاهو افترا زده و گفته است، نتانیاهو و ساره، همسر وی و یاییر، پسر بزرگشان نیاز به درمان روانی دارند.

خانواده نتانیاهو در این شکایت المرت را به تلاش برای خدشه دار کردن شهرت نخست وزیر و ساره، همسر و یاییر، پسر بزرگشان متهم کردند.

وکیل مدافع نتانیاهو در متن شکایت اعلام کرد، المرت با اتهامات دروغین به حملات خود علیه خانواده نتانیاهو ادامه داده و تمامی خطوط قرمز را زیر پا گذاشته است.

در این شکایت نامه بخشی از اظهارات المرت درج شده است از جمله اینکه وی گفته است خانواده نتانیاهو بیمار روانی هستند و در شرایط عادی هر روانپزشک با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت خانواده نتانیاهو از المرت

شکایت خانواده نتانیاهو از المرت