مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 11:102021-05-07سياسي

جمهوری اسلامی ایران پرچمدار میدان مبارزه با ظلم و استکبار است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: جمهور ی اسلامی ایران پرچمدار میدان مبارزه با ظلم و استکبار است.

- ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی بعد از ظهر جمعه در مراسم بزرگداشت روز قدس در ارومیه افزود: روز جهانی قدس، یادگار ارزشمند و سنت حسنه ای که امام خمینی (ره) برجا گذاشت تنها روز مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی نیست بلکه نماد مبارزه ابدی مستضعفین و مظلومان با مستکبرین و ظالمان جهان است.

وی با بیان اینکه امام راحل (ره) شخصیتی عظیم، عارفی دور اندیش و اسلام شناس بود افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب با هوشمندی و کیاستی که در انتخاب مناسبت ها و عناوین داشت در انتخاب روز قدس نیز از آموزه های والای دینی، آیات و روایات و سره معصومین علهیم السلام الهام گرفته است.

قریشی با اشاره به اینکه بر اساس آموزه های دین مبین اسلام، پروردگار تبارک و تعالی انسان مسلمان و مؤمن از تسلیم در برابر ظالم نهی کرده است و افزود: مسلمان نه تنها خودش تسلیم نمی شود و مبارزه می کند بلکه باید از سایر مظلومان جهان نیز دفاع کند و یکی از مصادیق اتم این امر مردم مظلوم فلسطین و قبله اول مسلمانان جهان است که سال ها مورد ستم و ظلم هستند و باید از آنها دفاع و بارژیم صهیونیستی مبارزه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی ایران پرچمدار میدان مبارزه با ظلم و استکبار است

جمهوری اسلامی ایران پرچمدار میدان مبارزه با ظلم و استکبار است