مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-05-07بين الملل

مسلمانان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین کالاهای اسراییلی را تحریم کنند


حمایت از ملت مظلوم فلسطین برای همه مسلمانان جهان یک وظیفه دینی و شرعی است و همه باید در جهت حمایت از ملت مظلوم فلسطین مصرف کالاهای اسراییلی را تحریم کنند.

- در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: روز قدس که در ابتدا از ایران شروع شد امروز به یک حرکت جهانی علیه رژیم صهیونیستی تبدیل شده و در کشورهای مختلف غربی و شرقی شاهد برگزاری راهپیمایی و تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی در این روز هستیم.

وی افزود: تاریخ گواه این مسأله است که صهیونیست ها سرزمین فلسطینی ها را غصب کرده و چه جنایاتی را در این سرزمین مرتکب شده اند و این مسأله هیچگاه از حافظه تاریخ فراموش نخواهد شد.

نماینده مردم شهررضا در مجلس اظهار داشت: وظیفه دینی و شرعی همه مسلمانان جهان است که هرگاه در گوشه ای از دنیا به مسلمانی ظلمی  روا داشته شود از او دفاع کنند و نگذارند که تحت ظلم و ستم قرار گیرد و دفاع از ملت مظلوم فلسطین در همین راستا وظیفه همه مسلمانان جهان است.

محمودی گفت: همه کشورهای اسلامی باید حمایت های معنوی و مادی خود را به صورت کامل از ملت مظلوم فلسطین داشته باشند که این حمایت ها می تواند در حوزه های مختلف نمود پیدا کند.

وی افزود: یکی از مسائل مهمی که کشورهای مسلمان می توانند روی آن کار کنند حوزه اقتصادی است که بسیار می تواند در ضربه زدن به رژیم نامشروع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسلمانان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین کالاهای اسراییلی را تحریم کنند

مسلمانان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین کالاهای اسراییلی را تحریم کنند