مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-05-07دانش

فراخوان پنجمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان


پنجمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، آذرماه 1400، توسط بنیاد نیکوکاری جمیلی و با همراهی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت ورزش و جوانان، - پنجمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، آذرماه 1400، توسط بنیاد نیکوکاری جمیلی و با همراهی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت ورزش و جوانان، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانشگاه ها، پژوهشکده ها و سایر اعضای جامعه علمی کشور، با عنوان جشنواره قرن و در سطح ملی و بین المللی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این جشنواره در 5 حوزه علوم پایه شامل علوم زیستی ، ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر ، فیزیک ، شیمی و زمین شناسی و تأثیر کرونا بر الگوی زیستی برگزار خواهد.

مهلت ارسال ایده از یک خرداد تا یک مهرماه تعیین شده است.

ایده جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان از سال 95 به همت بنیاد نیکوکاری جمیلی و در راستای حمایت از ایجاد کسب‏ و‏کارهای مبتنی بر فناوری، نوآوری و تحقق اقتصاد مقاومتی، با هدف تبدیل ایده به ثروت، محقق گشت.

این جشنواره از سال 96 به صورت سالیانه در سطح ملی برگزار می گردد و برگزیدگان نهایی در پایان جشنواره از اعتبار ویژه بنیاد نیکوکاری جمیلی به منظور تجاری سازی محصول و ایجاد شرکت نوپا بهره‏ مند می‏ گردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان پنجمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

فراخوان پنجمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان