مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 10:302021-05-07اقتصادي

تازه ترین اخبار از الزام مشاغل به نصب کارتخوان/ برای ثبت نام اقدام کنید!


در حالیکه پیش از این معاون سازمان امور مالیاتی از آمادگی سامانه ها برای نصب کارتخوان تا اردیبهشت ماه خبر داده بود، اکنون رییس مرکز تنظیم مقررات پایانه فروشگاهی و سامانه مودیان می گوید که فاز یک سامانه های کارپوشه مودیان و ثبت نام که درون کارپوشه بوده .

- تازه ترین اخبار از الزام مشاغل به نصب کارتخوان/ برای ثبت نام اقدام کنید! در حالیکه پیش از این معاون سازمان امور مالیاتی از آمادگی سامانه ها برای نصب کارتخوان تا اردیبهشت ماه خبر داده بود، اکنون رییس مرکز تنظیم مقررات پایانه فروشگاهی و سامانه مودیان می گوید که فاز یک سامانه های کارپوشه مودیان و ثبت نام که درون کارپوشه بوده و همچنین فاز استعلام صورتحساب الکترونیکی راه اندازی شده است که از طریق میز خدمت مرکز تنظیم مقررات پایانه فروشگاهی و سامانه مودیان مالیاتی به نشانی RCP.

tax.

gov.

ir قابل استفاده مودیان مشمول است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان امور مالیاتی از شهریور سال 1398 معادل 15 گروه از فعالان اقتصادی که حدود 50 شغل می شوند را دسته بندی کرد تا برای شفاف شدن درآمد، جلوگیری از فرار مالیاتی و کمک به فرآیند حسابرسی مالیاتی مکلف به ثبت نام در سامانه پایانه فروشگاهی و استفاده از کارتخوان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین اخبار از الزام مشاغل به نصب کارتخوان/ برای ثبت نام اقدام کنید!

تازه ترین اخبار از الزام مشاغل به نصب کارتخوان/ برای ثبت نام اقدام کنید!