مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-05-07پزشكي

تحول در آزمایشگاهها و مراکز پزشکی با دستاورد پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی


​​​​​​مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی گفت: برای مقابله با بیماری کووید-19 و نیز به منظور حفظ فاصله گذاری اجتماعی محصولاتی را به مراکز پزشکی ارائه کردیم که حداکثر تماس فیزیکی بین مراجعه کننده و پرسنل ایجاد شود.

- ​​​​​​مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی گفت: برای مقابله با بیماری کووید-19 و نیز به منظور حفظ فاصله گذاری اجتماعی محصولاتی را به مراکز پزشکی ارائه کردیم که حداکثر تماس فیزیکی بین مراجعه کننده و پرسنل ایجاد شود.

پذیرش و جوابدهی آنلاین و پرداخت آنلاین و حتی دریافت جواب های کلاغذی به صورت کیوسک هایی مشابه خودپرداز، با امکان تایپ جواب آزمایش انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سالار سیدابراهیمی، با بیان اینکه فعالیت خود را از سال 96 در حوزه طراحی و تولید سامانه های نرم افزاری و میان افزاری مدیریت فرایندهای داخلی و ارتباط با مراکز پزشکی و آزمایشگاهی شروع کرده، اظهار داشت: از همان ابتدا در پارک علم و فناوری مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی مستقر شدیم.

این نرم افزارها در آزمایشگاه ها، مطب و درمانگاه ها و مجموعه رادیولوژی کاربرد دارند و علاوه براین کار اتوماسیون داخلی و پیاده سازی فرایندهای این مرکز را بر بستر آی تی را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در آزمایشگاهها و مراکز پزشکی با دستاورد پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی

تحول در آزمایشگاهها و مراکز پزشکی با دستاورد پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی